Oktatás

 

Hacsak a fele igaz, már akkor is érdemes volt élni és a tanári hivatást választani.

Egy ismeretlen diák bejegyzése a www.markmyprofessor.com website-on (2015-11-20 17:28):

 

Imádom *-* Ő a kar legaranyosabb, kedvedkesebb, legtürelmesebb, legsegítőkészebb, legjobb előadásmódú, mindenben a legjobb tanár. Alapvetően nem szeretem a fizikát, de mikor magyaráz, elhiszem, hogy szeretem ezt a tárgyat :D Vizsgán nagyon humánus, imádnivalóak a kis viccei. Bárcsak minden tanár olyan ritkanormális lenne, mint ő!

 
Kémia a XXI. században (ppt) Bevezető előadás; Kémia tanári fórum, 2006. 10. 12.
Sz. Á. verse: Gondolatok a Fizikai-kémia óráimhoz egy előadó kapcsán ...

Doktori (PhD) hallgatók

Kiss István Zalán (1995-2000), Tóth Rita (1998-2002),
Kazsu Zoltán (1999-2002), Kis Anita (2005-2008),
Fráter Edit (2008-2011), Pontos István (2008-2011),
Nagy Timea (2013-2016)

Diplomamunka hallgatók

Bajusz Ferenc (1982), Lengyel István (1984),
Galambosi Péter (1985)
, Magyar István (1986),
Kéki Sándor (1989)
, Székely Gabriella (1989),
Dajka Judit (1995)
, Kiss István Zalán (1995),
Tóth Rita (1998)
, Kazsu Zoltán (1999),
Papp Attila (2
001), Csillag Regina (2001),
Virág Tünde (2005), Stéger Ádám (2006),
Fráter Edit (2007), Luka Noémi (2008),
Nagy Timea (2009)

MSc hallgatók Riczik György (2013)
BSc hallgatók Gombár Melinda (2010), Urvölgyi Mónika (2010),
Verner Erika (2010), Sarró Brigitta (2012),
Gelenczei-Finta László (2012), Szabó Dávid (2012),
Szabó Petra (2012), Dobronyi Szabina (2013),
Szilágyi Orsolya (2013), Markó Boglárka (2013),
Kozák Viktória (2014), Kozák Éva (2014),
Bartus Alexandra (2015), Sági Anita (2016)
   

A 2016/17. tanév 1. félévben a Fizikai kémia II. zárthelyiken 138 hallgatóból 16 fő ért el 80 %-ot vagy annál jobb eredményt. Ezek a kiváló hallgatók megkapják az

 "I PHYSICAL CHEMISTRY"

kitűzőt. Gratulálok!

   

Fizikai Kémia - Kulcsfogalmak I.
Fizikai Kémia - Kulcsfogalmak II.

Termodinamika másképpen: a gumiszalag termodinamikája

   

PhD előadás

Kémia káosz

“I can live with doubt and uncertainty and not knowing. I think it's much more interesting to live not knowing than to have answers which might be wrong. I have approximate answers and possible beliefs and different degrees of certainty about different things, but I'm not absolutely sure of anything and there are many things I don't know anything about...”

                                                                            Richard Feynman (1918-1988)